Jakie benefity oferujemy?
  • 01.

    dofinansowanie zajęć sportowych

  • 02.

    prywatna opieka medyczna

  • 03.

    przyjazny, wspierający zespół

  • 04.

    dużo możliwości nauki i rozwoju

  • 05.

    elastyczny model pracy hybrydowej

  • 06.

    Zaufanie i samodzielność – dajemy Ci przestrzeń do działania

Masz pytania?

#FORDATAteam jest dla Ciebie!

B2B BUSINESS DEVELOPMENT SPECIALIST

APLIKUJĘ APLIKUJĘ
Jakie zadania czekają na Ciebie?

#1 Rozwój biznesu


Twoją rolą będzie budowanie pozyskiwanie nowych klientów w kluczowych dla firmy segmentach rynku. Będziesz realizował spójną strategię rozwoju, ściśle współpracując z zespołem sprzedaży i bezpośrednio z Dyrektorem Sprzedaży. Twoim celem będzie pozyskiwanie zapytań ofertowych od nowych klientów.

Twoje zadania będą obejmowały:



  • Kontakt z potencjalnymi klientami w branży fuzji i przejęć (kancelarie prawne, Doradcy Corporate Finance, banki inwestycyjne, fundusze PE/VC, duże spółki publiczne), między innymi za pomocą działań na serwisie LinkedIn, kontakt e-mail, rozmowy bezpośrednie, wykorzystywanie sieci osobistych kontaktów

  • Szukanie nowych pomysłów na nawiązywanie i budowanie relacji z klientem

  • Prezentowanie produktu i oferty FORDATA potencjalnym klientom (podczas czatów, rozmów i spotkań online oraz bezpośrednich)

  • Nawiązywanie i budowanie trwałych relacji z klientem korporacyjnym

  • Promowanie marki na LinkedIn

  • Udział w konferencjach branżowych


#2 Obsługa zapytań ofertowych


Twoją rolą będzie obsługa zapytań ofertowych od klienta nowego z Polski i zagranicy. Twoim celem będzie generowanie przychodów od tych klientów.

Twoje zadania będą obejmowały:



  • Zbieranie wymagań od klienta i doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań

  • Przygotowywanie ofert (na bazie naszych wzorów), negocjacje, domykanie sprzedaży

  • Przygotowywanie umów (na bazie naszych wzorów), negocjacje, finalizacja

  • Będziesz pracować zarówno na leadach wygenerowanych przez marketing, jak i tych pozyskanych samodzielnie

Aplikuj, jeśli:

  • Masz 1-3 lat doświadczenia w rozwoju biznesu lub sprzedaży B2B, najlepiej produktu IT lub dla branży finansowej

  • Mówisz i piszesz po angielsku na poziomie, który pozwala na swobodną komunikację biznesową (min. Poziom B2/C1)

  • Masz wyższe wykształcenie (preferowane ekonomiczne lub finansowe)

  • Posiadasz kompetencje sprzedażowe typu "Hunter"

  • Doskonałe porozumiewasz się zarówno w mowie, jak i piśmie

  • Umiesz organizować sobie prace, jesteś wytrwały w dążeniu do celu i niezależny w działaniu

  • Wiesz co to CRM i jak ważne dla sukcesu New Businessu jest raportowanie działań

  • Lubisz i umiesz współpracować z zespołem


Plusy, jeśli dodatkowo:



  • Znasz inny europejski język obcy

  • Masz podstawową wiedzę na temat rynku kapitałowego

  • Wykazujesz ponadprzeciętną systematyczność

Co zyskasz?

  • Elastyczne godziny pracy, hybrydowo (zdalnie lub z biura w centrum Poznania),

  • Zaufanie i samodzielność – dajemy Ci przestrzeń do działania,

  • Świetną atmosferę i luźną kulturę pracy (brak sztywnych korpo-procesów),

  • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, Multisport,

  • Onboarding krok po kroku, wspólny lunch na start i jasno rozpisany plan wdrożenia.